Eclipse
Entries About Links Freebies
Hati
Saturday 5 September 2015 | 2:08 am | 0 comment(s)


Alhamdulillah dengan kurniaanNya yg sangat besar
bagi aku dan aku bersyukur sangat sangat kerana Kau telah menemukan
aku dengan insan-insan yg penyayang yg selalu ada untuk
aku sepanjang aku berada jauh dari sisi keluarga yg tersayang.
Aku harap sesangat Kau makbulkan segala permintaan mereka
supaya hari-hari yg bakal mereka lalui itu amat bermakna.



Semakin lama awak kenal saya semakin awak akan nampak
kelemahan saya dan juga keburukan diri ini.
Semoga awak tak berubah dan terus menerima segala
cacat cela yg ada pada diri ini.
Semoga Allah tetapkan hati kita selama-lamanya
sehingga akhir hayat.
Mohon jangan berubah wahai kesayangan :')

| Newer Post
Status
Im still trying to love someone as much he loves me.
Daisypath Anniversary tickers
Something You Must Know

Nur Ramdhaniah
Be my happiness
14 August 2015
Ehem

zombie(s) |
Credits
This skin is made by AisyaSimpson
Best view in Google Chrome