Eclipse
Entries About Links Freebies
Promise 💔
Thursday 10 September 2015 | 5:23 pm | 0 comment(s)


Janji.
Apa itu janji?
Janji tu dicipta memang untuk dimungkiri ke?
Atau janji sekadar penyejuk hati?
Atau mungkin janji untuk meneruskan hari hari yg mendatang.
Mungkin juga segalanya yg diatas itu benar.
Atau mungkin kebarangkalian salah.😔


Pengharapan.
Salahkah berharap? Tak. Tak salah.
Mungkin orang yg memberi harapan itu yg bersalah.
Salahkah aku berharap padanya? Ya salah.
Aku berharap pada orang yg salah.
Sedangkan ada orang yg mengejarku.
MasyaAllah. Salahkah aku?
Salahkah aku orang berharap padaku?
Silapkah aku?
Berdosakah aku orang menyayangi aku?
Atau mungkin aku patut pergi.
Pergi dari tempat yg sering menyakiti.
Aku terlalu kerap menyakiti hati orang.
Tunggu nafasku berhenti.... Allahu😔

Older Post | Newer Post
Status
Im still trying to love someone as much he loves me.
Daisypath Anniversary tickers
Something You Must Know

Nur Ramdhaniah
Be my happiness
14 August 2015
Ehem

zombie(s) |
Credits
This skin is made by AisyaSimpson
Best view in Google Chrome